Εκδρομή

Εκπαιδευτική Εκδρομή στη Χίο: 19-23 Μαρτίου 2015

Η  Περιβαλλοντική Ομάδα του σχολείου μας πραγματοποίησε τελικά την ... πολυαναμενόμενη εκδρομή της στη Χίο από τις 19 ως τις 23 Μαρτίου 2015. Παρά τις ... "Συμπληγάδες" που είχαμε να αντιμετωπίσουμε - το κρύο και τον ιό της γαστρεντερίτιδας που "επέδραμαν" εναντίον μας στο νησί -, βγήκαμε νικητές και καταφέραμε να δούμε τα μαγευτικά μεσαιωνικά χωριά Μεστά και Πυργί, τα μοναδικά "ξυστά", καθώς και να περάσουμε από το δρόμο του Κάμπου με τις υπέροχες μυρωδιές των εσπεριδοειδών. Είδαμε από κοντά τα μαστιχόδεντρα, επισκεφτήκαμε το Εργοστάσιο της Μαστίχας, μασήσαμε άφθονες τσίχλες και είδαμε όλη τη διαδικασία επεξεργασίας και συσκευασίας του προϊόντος που έχει κάνει τη Χίο μοναδική. Κάναμε τις βόλτες μας στην προκυμαία, περιηγηθήκαμε στο Κάστρο της Πόλης, στο Παλάτι Ιουστινιάνη, στην Πλατεία, στα Λουτρά, και επισκεφτήκαμε τη Βιβλιοθήκη Κοραή και το Λαογραφικό Μουσείο Αργέντη που συστεγάζεται. Τέλος, πήγαμε στο Περιβαλλοντικό Κέντρο στην Κλειδού, όπου ενημερωθήκαμε για τις δραστηριότητές του και παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικό με τη μαστίχα. Ευχόμαστε οι επόμενες εκδρομές μας να είναι πιο ... καλότυχες από πλευράς υγείας και να δούμε περισσότερα! Δείτε τις φωτογραφίες μας:

Η ομάδα μας στα μαστιχόδεντρα

Ο σχίνος
Στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Ομηρούπολης

Στο Πυργί με φόντο τα "ξυστά"

Πυργί

Βιβλιοθήκη - Άγαλμα Κοραή

Κάστρο Χίου

Κάστρο Χίου ("Κουλάς")
Χαριτωμένες υπάρξεις στο κάστρο ή... η "αιτία" της κακοτυχίας μας;

Κάστρο Χίου (Οθωμανικά Λουτρά)

Στο εργοστάσιο της μαστίχας

Η μαστίχα πρώτης ποιότητας (Α1)

Συσκευασίες μαστίχας

Η προκυμαία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΗ ΧΙΟ

(19- 23 Μαρτίου 2015)

1η ημέρα (Πέμπτη 19/3/2015)
Συγκέντρωση στο σχολείο στις 18:10 το απόγευμα και επιβίβαση στο πούλμαν για τη μετάβαση στον Πειραιά. Αναχώρηση με το πλοίο της γραμμής στις 21:00 για Χίο. Άφιξη το πρωί της Παρασκευής (ώρα 05 :00π.μ.) στη Χίο. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.
2η μέρα αρασκευή 20/3/2015)
Μετά το πρωινό επιβίβαση στο πούλμαν για γνωριμία με τα αξιοθέατα της πόλης. Επίσκεψη στην Ένωση Μαστιχοπαραγωγών και στη Βιβλιοθήκη Κοραή. Ξενάγηση στο Κάστρο. Κατόπιν μετάβαση με το πούλμαν-στην Ομηρούπολη (Βροντάδο) νια επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια, επίσκεψη στη Δασκαλόπετρα. Επιστροφή στο
ξενοδοχ
είο, ξεκούραση. Το απόγευμα ελεύθερος χρόνος στην πόλη. Δείπνο. Διανυκτέρευση.
3η ημέρα (Σάββατο 21/3/2015)
Μετά το πρωινό, αναχώρηση για Καλλιμασιά, επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο, και κατόπιν για τα Μεστά, ξενάγηση στο μεσαιωνικό χωριό, ελεύθερο γεύμα. Στη συνέχεια, μετάβαση στο Πυργί με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του, ξενάγηση. Επιστροφή και ξεκούραση στο ξενοδοχείο. Δείπνο. Το βράδυ ελεύθερος χρόνος στην πόλη. Διανυκτέρευση.
4η ημέρα (Κυριακή 22/3/2015)
Μετά το πρωινό, επίσκεψη στο Βυζαντινό Μουσείο στο κέντρο της πόλης. Στη συνέχεια, αναχώρηση για Νέα Μονή με τα μοναδικά ψηφιδωτά, ξενάγηση. Κατόπιν επίσκεψη στον Ανάβατο. Αναχώρηση για Κάμπο, επίσκεψη στον μουσείο Citrus. Επιστροφή στην πόλη, Απλωταριά, Κήπος, Πλατεία, ελεύθερος χρόνος, ελεύθερο γεύμα. Το βράδυ αναχώρηση με το
πλ
οίο των 23:25 για Πειραιά.. Άφιξη στο λιμάνι του Πειραιά τη Δευτέρα 23/3 (ώρα 07:25 π.μ.) και μετάβαση στο σχολείο με πούλμαν. Άφιξη στο σχολείο περίπου 8.30 π.